Tema: Re: kur atsijungia lebda pas mondeo 95"
Autorius: 3brolis
Data: 2009-11-02 17:03:19
o as kaip tik maniau kad lembda , nes , stovi slangines dujos , su jom
viskas ok. o visiskai saltas variklis dirba ant bendzo taippat  ok, net
"patsosas" veikia :) aisku nuo oro priklauso , kuo salciau tuo ilgiau dirba,
poto tik pradeda silt ir amen , pulsuoja nuo lieso misinio( kyla apsukos)
iki perpilinejimo springsta gesta .  bandau suprast , kad kompas  matuoja
temperatura variklio  ir  kad saltas i lembdos parodymus nekreipia demesio,
na beprasmiska  . kada nors kiek apsyla ir va prasideda bairiai...   ar
klystu?