o as kaip tik maniau kad lembda , nes , stovi slangines dujos , su jom viskas ok. o visiskai saltas variklis dirba ant bendzo taippat ok, net "patsosas" veikia :) aisku nuo oro priklauso , kuo salciau tuo ilgiau dirba, poto tik pradeda silt ir amen , pulsuoja nuo lieso misinio( kyla apsukos) iki perpilinejimo springsta gesta . bandau suprast , kad kompas matuoja temperatura variklio ir kad saltas i lembdos parodymus nekreipia demesio, na beprasmiska . kada nors kiek apsyla ir va prasideda bairiai... ar klystu? "Vasaris" <paklausk@ir.gausi> wrote in message news:hcmhea$rvq$1@trimpas.omnitel.net... > Mano žiniomis - niekur. Originali liambda teisiai smeigiasi į žgutą, kur > eina į kompą. Jungties neradau/nežinau. Keičiant stipusią liambdą, > naujosios laidai presuojasi tam tikra tvarka. Tau užtektu nupjauti tinkamą > laidą - žemę arba signalą, kad signalo neduotų (dar yra du pakaitinimai). > > Tačiau tai visiškai ne sprendimas tavo atveju, sprendimo reikia ieškoti > diagnozavimo būdu, nes priežasčių N+1 ir greičiausiai liambda nekalta, > bent jau ne pirma sąraše. Pirma ieškok vakuumo dingimo, greičiausiai > Rubber-T-Piece. > > "3brolis" <3brolis@one.lt> wrote in message > news:hc9p52$pup$1@trimpas.omnitel.net... >> sveiki, >> pas 2 l mondeo 95 , kur blemba atsijungia? ty, gal yra kur fiske po >> kapotu lengvai prieinama? duobes neturiu, atsekt laidu nera >> galimybes:( kad ja kur ,nedirba ant laisvu , plaukioja apsukos iki >> uzgesimo. >> >