Tema: Re: kur atsijungia lebda pas mondeo 95"
Autorius: Vasaris
Data: 2009-11-02 20:31:05
Manau, kad klysti vertindamas siaurai. Pradžiai makaulės pasukimui:
http://www.btinternet.com/~madmole/Reference/Idle.html

Aš balsuočiau už Rubbter T Piece, vakuumo nelaikymas, ICV užsinešus/mirus,
na ir kiti variantai t.t.

Dujas išvis atjunk, kol diagnozuoji ir žiūrėk, kaip elgiasi benzinas. Jei
benzinas OK, o su dujoms ne - pas dujininkus. Jei benzinas blogai, tai su
dujomis tikrinti nėra prasmės, nes jos tik seka benzino valdymą.

P.S. Pas tave galbūt jau yra protingesnis kompas, kuris gali kažką pasakyt.
Gali bandyt išsimirksėt klaidas pats - pigiausias variantas, bet
neinformatyvus. Jei Kaune - gerą kompą turi Robidalio diagnostikas, kuris
dar pakenčiamai galvoja su galva.