Tema: Re: kur atsijungia lebda pas mondeo 95"
Autorius: Vasaris
Data: 2009-11-03 21:14:31
"3brolis" <3brolis@one.lt> wrote in message
news:hcpbel$ipt$1@trimpas.omnitel.net...
> jo, nuoroda gera galvos pasukimui  , dekui,  gaila, kad engelskai skaityt
> sunkiai einas tokia placia technine linkme, bet dauguma tavo isvardintu
> dalyku , turetu turet ytaka  vienodai blogoms apsukoms  tiek saltam tiek
> karstam varikliui.

Na ten daugmaž suskirstyta, kas prie ko.

>kas durniausia visus tuos vakumus ir kt slangas nelabai isivaizduoju kaip
>diagnozuot :(

Vakuumo nuotiekį gali rasti elementariu būdu. Imi carb-cleanerį, kuris yra
labai lakus ir degus skystimas. Ir ant veikiančio variklio purškinėji
pradedant įsiurbimo anga, ir baigiant įsiurbimo kolektoriaus galu ties
varikliu, bei visomis vakuumo žarnelėmis. Jei skylė yra, garuojantis
skystimas bus įsiurbtas į variklį ir jo sūkiai sukils automatiškai - tai
girdėsi, arba koks kolega kokpite pasakys, kad apsukos sureagavo.

> sunervinai cia su tokiu kiekiu informacijos , einu geriau pradziai lembdos
> laidus apsikarpyt , jei rasiu is virsaus :), bent nieko nekainuos ,

Nukirpęs liambdos laidus nieko nesužinosi. Reikia nuskaityt klaidas, nes
lempos mirtis kompo atmintyje turėtų atsispindėt. Priedo liambda pas mondę
yra su pakaitinimu, tai po užvedimo ji jau gali dirbti po ~20-40 sek.,
varikliui dar net nesušilus, išmetimo kolektoriui dar esant visai drungnam.

P.S. Pas tave dar gali būti miręs aušinimo skysčio t-ros sesorius.
Nepatikėsi, kaip tai iš esmės gali pakeisti viso variklio sistemos darbą...

> Ps . jei ne TA ir saltas oras (na negali palikt pasildyt ryte ant duju,
> salta juk reduktoriui nedirba  :):)  , deciau skersa ant tu apsuku
> veikiant bendzinu  vistiek dujom vazineju ,

Jep, ryte tai problema. Beje, reduktorių galima, o realiai ir reikia
apšiltinti žiemą. Aš tam naudoju vailoko du sluoksnius, kuriuos užmaunu.
Padeda važinėjant trumpais atstumais ir persijungia greičiau. Gerai
paspaudus šalčiui išvis dar radiatoriaus viršų, ties grotelėmis, uždengiu.
Vis vien ten su rezervais paskaičiuota.

Dėl info tai taip. Todėl geras diagnostikas ir yra žmogus su galva ir su
rankomis ir su įrankiais ir su informacija ir su patirtimi. Ir todėl pas mus
jų maža.