dar karta dekui uz patarimus, retai kur sutiksi zmogu kuris kazkiek supranta ka sako, o tu butent panasus i toki, o su valikliu tikrai buciau nesugalvojas pats:) gera ideja , kazkur eterio voliojasi flakonas nuo dyzeliuko like, manau su juo taipat pavyks :) jei nesproksiu:) dar pastebejimas toks, i klimos knopke reguoja , apsukos kyla ir beveik stabilizuojasi , manau tai kazka reiskia, o del duju, ne eco pas mane. susimeciau seip katurejau, turbut skaitos 1 katos :) "Vasaris" <paklausk@ir.gausi> wrote in message news:hcpven$brt$1@trimpas.omnitel.net... > "3brolis" <3brolis@one.lt> wrote in message > news:hcpbel$ipt$1@trimpas.omnitel.net... >> jo, nuoroda gera galvos pasukimui , dekui, gaila, kad engelskai skaityt >> sunkiai einas tokia placia technine linkme, bet dauguma tavo isvardintu >> dalyku , turetu turet ytaka vienodai blogoms apsukoms tiek saltam tiek >> karstam varikliui. > > Na ten daugmaž suskirstyta, kas prie ko. > >>kas durniausia visus tuos vakumus ir kt slangas nelabai isivaizduoju kaip >>diagnozuot :( > > Vakuumo nuotiekį gali rasti elementariu būdu. Imi carb-cleanerį, kuris yra > labai lakus ir degus skystimas. Ir ant veikiančio variklio purškinėji > pradedant įsiurbimo anga, ir baigiant įsiurbimo kolektoriaus galu ties > varikliu, bei visomis vakuumo žarnelėmis. Jei skylė yra, garuojantis > skystimas bus įsiurbtas į variklį ir jo sūkiai sukils automatiškai - tai > girdėsi, arba koks kolega kokpite pasakys, kad apsukos sureagavo. > >> sunervinai cia su tokiu kiekiu informacijos , einu geriau pradziai >> lembdos laidus apsikarpyt , jei rasiu is virsaus :), bent nieko nekainuos >> , > > Nukirpęs liambdos laidus nieko nesužinosi. Reikia nuskaityt klaidas, nes > lempos mirtis kompo atmintyje turėtų atsispindėt. Priedo liambda pas mondę > yra su pakaitinimu, tai po užvedimo ji jau gali dirbti po ~20-40 sek., > varikliui dar net nesušilus, išmetimo kolektoriui dar esant visai > drungnam. > > P.S. Pas tave dar gali būti miręs aušinimo skysčio t-ros sesorius. > Nepatikėsi, kaip tai iš esmės gali pakeisti viso variklio sistemos > darbą... > >> Ps . jei ne TA ir saltas oras (na negali palikt pasildyt ryte ant duju, >> salta juk reduktoriui nedirba :):) , deciau skersa ant tu apsuku >> veikiant bendzinu vistiek dujom vazineju , > > Jep, ryte tai problema. Beje, reduktorių galima, o realiai ir reikia > apšiltinti žiemą. Aš tam naudoju vailoko du sluoksnius, kuriuos užmaunu. > Padeda važinėjant trumpais atstumais ir persijungia greičiau. Gerai > paspaudus šalčiui išvis dar radiatoriaus viršų, ties grotelėmis, uždengiu. > Vis vien ten su rezervais paskaičiuota. > > Dėl info tai taip. Todėl geras diagnostikas ir yra žmogus su galva ir su > rankomis ir su įrankiais ir su informacija ir su patirtimi. Ir todėl pas > mus jų maža.