Tema: Re: kur atsijungia lebda pas mondeo 95"
Autorius: 3brolis
Data: 2009-11-04 11:10:02
dar karta dekui uz patarimus, retai  kur sutiksi zmogu kuris kazkiek
supranta ka sako,
 o tu  butent panasus i toki, o su valikliu  tikrai buciau nesugalvojas
pats:) gera ideja
, kazkur  eterio voliojasi flakonas nuo  dyzeliuko like, manau su juo taipat
pavyks :) jei  nesproksiu:)
 dar pastebejimas toks,  i klimos knopke reguoja , apsukos kyla ir  beveik
stabilizuojasi  , manau tai kazka reiskia,
o del duju, ne eco pas mane. susimeciau seip katurejau, turbut skaitos 1
katos  :)