Tema: Re: kur atsijungia lebda pas mondeo 95"
Autorius: Vasaris
Data: 2009-11-04 11:41:02
"3brolis" <3brolis@one.lt> wrote in message
news:hcrgda$mga$1@trimpas.omnitel.net...
> dar karta dekui uz patarimus, retai  kur sutiksi zmogu kuris kazkiek
> supranta ka sako,
> o tu  butent panasus i toki, o su valikliu  tikrai buciau nesugalvojas
> pats:) gera ideja

Na kaip pasakytų anglų džentelmenai, "šiek tiek išmanau apie šitą reikalą"
;-) Tačiau šiaip esu diletantas ir laiko neturiu kapstytis, tačiau kai kada
įdomu.

> , kazkur  eterio voliojasi flakonas nuo  dyzeliuko like, manau su juo
> taipat pavyks :) jei  nesproksiu:)

Neturėtum, jei nepilsi ant įkaitusio išmetimo kolektoriaus.

> dar pastebejimas toks,  i klimos knopke reguoja , apsukos kyla ir  beveik
> stabilizuojasi  , manau tai kazka reiskia,

Tai nieko nereiškia, nes pas mondę yra trys atskiros grandinės, kurios
sukelia laisvas (bent tiek pamenu):

1. Pajungus priekinio lango el. šildymą (jei yra).
2. Pasukus vairo stiprintuvą iki max. padėčių kairėn/dešinėn.
3. Pajungus kondicionierių. (jei yra)

> o del duju, ne eco pas mane. susimeciau seip katurejau, turbut skaitos 1
> katos  :)

Tai pas tave viskas turi būti kreivai nuo dujų, nes pas mane su IV kartos
dujomis yra kelis kartus šovę, tiesą tik kaip xlapuškė, t.y. nieko
neišsprogdino. O pas tave su 1 kartos dujomis išvis turi būti betvarkės.
Galbūt tu jau kažką ir prakiurdei taip įsiurbimo sistemoje po šūvio - kaip
minimum galėjo kokia žarnelė pratrūkti pakirmijusi arba nusimauti. Mondės su
dujomis labai prastai draugauja...

Aš tau vis dėl to rekomenduočiau nuvažiuoti į servisą, o ne pačiam knistis,
nebent pačius elementariausius testus - o gal pasiseks rasti trivialų
gedimą.