tai jei plerpimas tai fignia, pas man tas pats. Taip turi but. ten gi lektrine pompa ora pucia. Beje matei, ta hernia dar ir savo filtra turi On 2012.04.12 20:10, padugne wrote: > On Thu, 12 Apr 2012 08:24:56 +0300, Dainiushas wrote: > > >>> Plius ziurint is kurios variklio puses klausyt, bet lyg ir girdisi >>> stuksejimas. Kol kas nesupratau ar is apacios ar is virsaus, bet >>> klausantis tiesiai is virsaus atrodo nesigirdi. Zodziu xzn. >> >> nu realiai tai niekas neturi barškėt geram varikly :). A ųitais, pas man > > Ziurint ka vadint barskejimu. Totaliai nebarskantys gali buti tik > vankeliai ir elektrovarikliai kur nera atitinkamai judanciu daliu ;) > >> į galą subarškėdavo užvedus kol atsiranda tepalo slėgis. Po to tyla. >> Paskui tepalas pašyla ir pradeda vėl. Taip pat gesinant. Toks metalinis >> kitas. Btw, jei tikiesi klausydamas išgirst iš kurios vietos barška, tai >> IMHO be šansų..... > > Tas tai jo. Vienintelis sansas idarbint stetoskopa, bet ir tai reikia > "auksiniu ausu". > >> Ką turi omeny papildomas oro vožtuvas? Jei DISA, tai bent jau pas M43 >> tas reikalas linkęs pradėt barškėt nes išdyla sklendės įvorės. > > Turiu omeny butent katuliu ventiliacijos voztuva: > > http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/320i-M54/LHD/N/2000/ > september/browse/engine/emission_control_air_pump/ > > Tas kur prie savarzhos nr 3. Gyvena ant ismetimo kolektoriaus. > > Garsas kaip jau sakiau maziau primena stuksejima, o labiau plerpima pro > kiaura kolektoriu. Garsiau pasigirsta uzlipus ant tapkes. > As kadangi vaziuoju is pozieminio garazo apatinio auksto, tai labai gerai > girdisi. > > Seip yra paskutinius 6 metus. Kad prapusta tarpine netikiu, nes galva > buvo nuimineta kai buvo paspringes kondensatu. > >>> Ai, dar dariau cia kazkada "driving safety" treininga. Tai be visokiu >>> ten gazas-dugnas, stabdis-dugnas ir gyvatuku apie pilonus etc buvo ir >>> pasivazinejimas slapiu ratuku kol isskrisi. Antras begis ir praktiskai >>> iki redlainu dar brutualiai paspardant tapke kad nuplest subine. Tai po >>> to variklis eme gana garsiai barsket, tiesa uzgesinus ir po 10 minuciu >>> uzkurus vel murke kaip niekur nieko. Nurasiau ant tepalo bado ir >>> kompensatoriu, nes pavarius redlainais autobanu niekas ten netarska. >>> >> nu tepalo bado tai neturėtų būt nusiraudinėjant ant šlapio asfalto..... >> O gal pakaito tepalas, praskydo ir.....? :) > > Esminis fokusas - vaziavimas ratuku. T.y. pastoviai susukes vaira pro > sonini stikla ziuri kur vaziuoji. Kadangi antro begio iki redlaino > nepakako, kad pasidarytu linksma (kontinenterliai sukos gerai kabinasi), > o greiciau biski baisu kad jei ka neuzteks vietos, tai instruktorius > liepe padubasint per gaza. > Tai skaityk pastovus staigus posukis, nenuostabu kad tepalas subega > kazkur i karterio shona. > > Islipes po to pasake, kad jam labai patiko ir variklio garsas ir > stabilumas. Bo kitos masinos buvo visokie ten pezho 206/207 (kaip > susitare). Gal ten entuziastu klubas koks ar ka. Tai jos skraide nuo to > ratuko gerokai paprasciau, cia apie "kelio laikyma" posukyje. > >>> Zodziu gal ir man jau nuiminet karteri? ;) >> >> Niekas negali žinot.... Pabandyk, kai tepalas tikrai šiltas (pralėkus >> autobanu etc) iš lėto pakelt apsukas iki 5krpm, klausant ar nėra garsų, >> taip pat laikant kokius 2krpm staigiai paspaust pedalą. Pas mane tada >> pasigirsdavo toks hrrrrrr. > > Na reiks kada prasinest kai netingesiu. Ryte/vakare aplink toks trafikas, > kad virs 160 nelabai yra kur isibeget. > >>> Beje, kolegai panasus bajeris buvo su jo Audi A6 su 2.6 automatu. >>> Masina nuo naujumo seimoje, priziureta kaip priklauso ir shudo nepyle, >>> redlainais nevazinejo (draiveris tipiskas "automatininkas") bet prie >>> ~180tkm parejo vieno cilindro indeklai. >>> >> Nu tai va ble. Oubi pardaviau su 510kkm ir niekas ten nebarškėjo. >> Važinėta buvo su Carlube pusiausintetika :) > > Tavo oubi buvo ne su V6. Seip ir tam V6 netipiska, bet kaip rodo faktai - > shit happens, nereikia ir lemejoniniu ridu, drozhimu, neprieziuros ar > kitokiu prievartavimu. >