Tema: Re: varikl
Autorius: padugne
Data: 2012-04-10 19:14:36
On Sat, 07 Apr 2012 22:17:59 +0300, Dainiushas wrote:

> nu naujas 1.5-1.7 kalba. Bet tai ble, kur garantija, kad nenusipirksi
> panašaus - o tai pas mane su deklaruotais 250kkm ir ant kitų indėklų
> matyt, kad sukęsi :). Tai alkūnė ir švaistiklis tikrai 2k nekainuos....
> O pirkt "naują" ir žiūrėt kokie indėklai irgi zapadlo....

Seip bent jau pas fliukus teko skaityt, kad bnv alkuninio indeklai ilgai
negyvena. Yra ten veikeju pasikeitusiu indeklus po tikru ~150tkm ir po to
papostinusiu "uf, laiku spejau". Kodel - xzn.

> o atsitiko, tai jis jau senokai vis subarškėdavo... dasibarškėjo.
> Ketvirto cilindro švaistiklio kakliukas 43.5 vietoj 45mm :)
>
> Tu geriau papasakok apie smagratį ble.

Va turetum normalu varikli tai butu beveik naujas smagracio komplektas su
sankaba, guli toks garazelyje nereikalingas.

--
kthxbai.