Tema: Re: varikli praardem :)
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-04-12 08:24:58

> [...]
> kas ten stuksi ir kodel. Purkstukai, kokis nors voztuvas, kompensatoriai
> ar dar koks pimpis.
>
> Pvz mano kartais pabarska kol visiskai saltas, taip pirmus 200 metru. Po
> to nutyla. Pagal garsa lyg butu skyle ismetimo kolektoriuje. Kol kas
> verciu kalte ant papildomo oro voztuvo kuris gyvena ant kolektoriaus.
>
> Plius ziurint is kurios variklio puses klausyt, bet lyg ir girdisi
> stuksejimas. Kol kas nesupratau ar is apacios ar is virsaus, bet
> klausantis tiesiai is virsaus atrodo nesigirdi. Zodziu xzn.

nu realiai tai niekas neturi barškėt geram varikly :). A ųitais, pas man
į galą subarškėdavo užvedus kol atsiranda tepalo slėgis. Po to tyla.
Paskui tepalas pašyla ir pradeda vėl. Taip pat gesinant. Toks metalinis
kitas. Btw, jei tikiesi klausydamas išgirst iš kurios vietos barška, tai
IMHO be šansų.....
Ką turi omeny papildomas oro vožtuvas? Jei DISA, tai bent jau pas M43
tas reikalas linkęs pradėt barškėt nes išdyla sklendės įvorės.

> Ai, dar dariau cia kazkada "driving safety" treininga. Tai be visokiu ten
> gazas-dugnas, stabdis-dugnas ir gyvatuku apie pilonus etc buvo ir
> pasivazinejimas slapiu ratuku kol isskrisi. Antras begis ir praktiskai
> iki redlainu dar brutualiai paspardant tapke kad nuplest subine. Tai po
> to variklis eme gana garsiai barsket, tiesa uzgesinus ir po 10 minuciu
> uzkurus vel murke kaip niekur nieko. Nurasiau ant tepalo bado ir
> kompensatoriu, nes pavarius redlainais autobanu niekas ten netarska.

nu tepalo bado tai neturėtų būt nusiraudinėjant ant šlapio asfalto.....
O gal pakaito tepalas, praskydo ir.....? :)

> Zodziu gal ir man jau nuiminet karteri? ;)

Niekas negali žinot.... Pabandyk, kai tepalas tikrai šiltas (pralėkus
autobanu etc) iš lėto pakelt apsukas iki 5krpm, klausant ar nėra garsų,
taip pat laikant kokius 2krpm staigiai paspaust pedalą. Pas mane tada
pasigirsdavo toks hrrrrrr.

> O tai su tepalo slegiu problemu nebuvo? Gi jei varo pro indeklus tepala,
> tai turetu smukti.

Jei tepalo slėgio problemos užsideganti leNputė, tai tikrai nebuvo. Net
kai jau buvo visai pipec. Manometru aišku slėgio niekas nematavo. Bet
kadangi visa kita OK, tai matyt užteko to tepalo.

> Beje, kolegai panasus bajeris buvo su jo Audi A6 su 2.6 automatu. Masina
> nuo naujumo seimoje, priziureta kaip priklauso ir shudo nepyle,
> redlainais nevazinejo (draiveris tipiskas "automatininkas") bet prie
> ~180tkm parejo vieno cilindro indeklai.

Nu tai va ble. Oubi pardaviau su 510kkm ir niekas ten nebarškėjo.
Važinėta buvo su Carlube pusiausintetika :)