Tema: Re: variklį praardėm :)
Autorius: Igaliotinis
Data: 2012-04-10 21:58:42
man atrodo, kad tiem sensoriam giliai px tie indeklai. bet siaip paemus 
technine konstrukcija,  tai pirmiausiai ir turi pareit svaistikliniai. o 
tada jau ir speliot nereikia, kodel jie pareina. gi ne dyselis, variantu 
daug nera..

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:jm1vg6$b1f$1@trimpas.omnitel.net...
> nu tai apie ką ir kalba, nors igaliotinis sako, kad po 200kkm jie kaip 
> nauji. Realiai mano tripery irgi jaučiu seniai juos reikėjo keist jau.... 
> Dar tokia mintis kilo, kartais krisdavo laisvi sūkiai, kabelis rodydavo 
> užvėlintą degimą. Ar nebus, kad knock sensoriai jau seniai "girdėjo" tą 
> įdėklą....
>
> Tuo labiau, kad viskas ledas, išskyrus švaistiklinius indėklus.
>
> On 04/10/2012 07:14 PM, padugne wrote:
>> On Sat, 07 Apr 2012 22:17:59 +0300, Dainiushas wrote:
>>
>>> nu naujas 1.5-1.7 kalba. Bet tai ble, kur garantija, kad nenusipirksi
>>> panašaus - o tai pas mane su deklaruotais 250kkm ir ant kitų indėklų
>>> matyt, kad sukęsi :). Tai alkūnė ir švaistiklis tikrai 2k nekainuos....
>>> O pirkt "naują" ir žiūrėt kokie indėklai irgi zapadlo....
>>
>> Seip bent jau pas fliukus teko skaityt, kad bnv alkuninio indeklai ilgai
>> negyvena. Yra ten veikeju pasikeitusiu indeklus po tikru ~150tkm ir po to
>> papostinusiu "uf, laiku spejau". Kodel - xzn.
>>
>>> o atsitiko, tai jis jau senokai vis subarškėdavo... dasibarškėjo.
>>> Ketvirto cilindro švaistiklio kakliukas 43.5 vietoj 45mm :)
>>>
>>> Tu geriau papasakok apie smagratį ble.
>>
>> Va turetum normalu varikli tai butu beveik naujas smagracio komplektas su
>> sankaba, guli toks garazelyje nereikalingas.
>>
>