man atrodo, kad tiem sensoriam giliai px tie indeklai. bet siaip paemus technine konstrukcija, tai pirmiausiai ir turi pareit svaistikliniai. o tada jau ir speliot nereikia, kodel jie pareina. gi ne dyselis, variantu daug nera.. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:jm1vg6$b1f$1@trimpas.omnitel.net... > nu tai apie ką ir kalba, nors igaliotinis sako, kad po 200kkm jie kaip > nauji. Realiai mano tripery irgi jaučiu seniai juos reikėjo keist jau.... > Dar tokia mintis kilo, kartais krisdavo laisvi sūkiai, kabelis rodydavo > užvėlintą degimą. Ar nebus, kad knock sensoriai jau seniai "girdėjo" tą > įdėklą.... > > Tuo labiau, kad viskas ledas, išskyrus švaistiklinius indėklus. > > On 04/10/2012 07:14 PM, padugne wrote: >> On Sat, 07 Apr 2012 22:17:59 +0300, Dainiushas wrote: >> >>> nu naujas 1.5-1.7 kalba. Bet tai ble, kur garantija, kad nenusipirksi >>> panašaus - o tai pas mane su deklaruotais 250kkm ir ant kitų indėklų >>> matyt, kad sukęsi :). Tai alkūnė ir švaistiklis tikrai 2k nekainuos.... >>> O pirkt "naują" ir žiūrėt kokie indėklai irgi zapadlo.... >> >> Seip bent jau pas fliukus teko skaityt, kad bnv alkuninio indeklai ilgai >> negyvena. Yra ten veikeju pasikeitusiu indeklus po tikru ~150tkm ir po to >> papostinusiu "uf, laiku spejau". Kodel - xzn. >> >>> o atsitiko, tai jis jau senokai vis subarškėdavo... dasibarškėjo. >>> Ketvirto cilindro švaistiklio kakliukas 43.5 vietoj 45mm :) >>> >>> Tu geriau papasakok apie smagratį ble. >> >> Va turetum normalu varikli tai butu beveik naujas smagracio komplektas su >> sankaba, guli toks garazelyje nereikalingas. >> >