Tema: Re: varikli praardem :)
Autorius: padugne
Data: 2012-04-11 21:54:52
On Wed, 11 Apr 2012 21:34:21 +0300, Dainiushas wrote:

> iš pradžių lengvai pabarškėdavo taip link 5krpm. Paskui vis žemėjo, taip
> iki 2krpm. Nu bet vis nebuvo laiko ardyt variklį. Tiesa, iš pradžių
> lenciūgą su įtempėjais pakeičiau. Barškėjimas nepasikeitė, bet visiškai
> dingo tampymasis perjungiant pavaras irgi iš vietos kažkaip lengviau
> pradėjo važiuot. Nu ir taip to laiko beveik metus nebuvo, variklis vis
> lengvai pabarškėdavo. Kol....užvedus tik pyst ir kaip dvi keptuves viena

Hmm... Su tais barskejimais siuolaikiniuose varikliuose niekada nezinai
kas ten stuksi ir kodel. Purkstukai, kokis nors voztuvas, kompensatoriai
ar dar koks pimpis.

Pvz mano kartais pabarska kol visiskai saltas, taip pirmus 200 metru. Po
to nutyla. Pagal garsa lyg butu skyle ismetimo kolektoriuje. Kol kas
verciu kalte ant papildomo oro voztuvo kuris gyvena ant kolektoriaus.

Plius ziurint is kurios variklio puses klausyt, bet lyg ir girdisi
stuksejimas. Kol kas nesupratau ar is apacios ar is virsaus, bet
klausantis tiesiai is virsaus atrodo nesigirdi. Zodziu xzn.

Ai, dar dariau cia kazkada "driving safety" treininga. Tai be visokiu ten
gazas-dugnas, stabdis-dugnas ir gyvatuku apie pilonus etc buvo ir
pasivazinejimas slapiu ratuku kol isskrisi. Antras begis ir praktiskai
iki redlainu dar brutualiai paspardant tapke kad nuplest subine. Tai po
to variklis eme gana garsiai barsket, tiesa uzgesinus ir po 10 minuciu
uzkurus vel murke kaip niekur nieko. Nurasiau ant tepalo bado ir
kompensatoriu, nes pavarius redlainais autobanu niekas ten netarska.

Zodziu gal ir man jau nuiminet karteri? ;)

> į kitą daužytum po kapotu :). Čia užvedus, kokias dvi sekundes. Paskui
> nutyla. O paskui pašilus tepalui pradeda ištisai kalt.... Tai dar su
> tokiu buvo bandyta pavažiuot iki remonto vietos, tai matyt su tas sąlyga
> dabar reikia alkūnės kitos :).

O tai su tepalo slegiu problemu nebuvo? Gi jei varo pro indeklus tepala,
tai turetu smukti.

Beje, kolegai panasus bajeris buvo su jo Audi A6 su 2.6 automatu. Masina
nuo naujumo seimoje, priziureta kaip priklauso ir shudo nepyle,
redlainais nevazinejo (draiveris tipiskas "automatininkas") bet prie
~180tkm parejo vieno cilindro indeklai.

--
kthxbai.