nu tai ju paskirtis kaip ir aiski, bet tai del 0.25mm degimas nesivelyvina siaip "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:jm20aq$bra$1@trimpas.omnitel.net... > o tai konck sensoriai ne tam, kad kalenimą jaustų? > > O variantų tai tikrai nedaug, longlife'as ir gal dar nidadielkė kokia. > > On 04/10/2012 09:58 PM, Igaliotinis wrote: >> man atrodo, kad tiem sensoriam giliai px tie indeklai. bet siaip paemus >> technine konstrukcija, tai pirmiausiai ir turi pareit svaistikliniai. o >> tada jau ir speliot nereikia, kodel jie pareina. gi ne dyselis, variantu >> daug nera.. >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:jm1vg6$b1f$1@trimpas.omnitel.net... >>> nu tai apie ką ir kalba, nors igaliotinis sako, kad po 200kkm jie kaip >>> nauji. Realiai mano tripery irgi jaučiu seniai juos reikėjo keist >>> jau.... Dar tokia mintis kilo, kartais krisdavo laisvi sūkiai, kabelis >>> rodydavo užvėlintą degimą. Ar nebus, kad knock sensoriai jau seniai >>> "girdėjo" tą įdėklą.... >>> >>> Tuo labiau, kad viskas ledas, išskyrus švaistiklinius indėklus. >>> >>> On 04/10/2012 07:14 PM, padugne wrote: >>>> On Sat, 07 Apr 2012 22:17:59 +0300, Dainiushas wrote: >>>> >>>>> nu naujas 1.5-1.7 kalba. Bet tai ble, kur garantija, kad nenusipirksi >>>>> panašaus - o tai pas mane su deklaruotais 250kkm ir ant kitų indėklų >>>>> matyt, kad sukęsi :). Tai alkūnė ir švaistiklis tikrai 2k >>>>> nekainuos.... >>>>> O pirkt "naują" ir žiūrėt kokie indėklai irgi zapadlo.... >>>> >>>> Seip bent jau pas fliukus teko skaityt, kad bnv alkuninio indeklai >>>> ilgai >>>> negyvena. Yra ten veikeju pasikeitusiu indeklus po tikru ~150tkm ir >>>> po to >>>> papostinusiu "uf, laiku spejau". Kodel - xzn. >>>> >>>>> o atsitiko, tai jis jau senokai vis subarškėdavo... dasibarškėjo. >>>>> Ketvirto cilindro švaistiklio kakliukas 43.5 vietoj 45mm :) >>>>> >>>>> Tu geriau papasakok apie smagratį ble. >>>> >>>> Va turetum normalu varikli tai butu beveik naujas smagracio >>>> komplektas su >>>> sankaba, guli toks garazelyje nereikalingas. >>>> >>> >