On Thu, 12 Apr 2012 08:24:56 +0300, Dainiushas wrote: >> Plius ziurint is kurios variklio puses klausyt, bet lyg ir girdisi >> stuksejimas. Kol kas nesupratau ar is apacios ar is virsaus, bet >> klausantis tiesiai is virsaus atrodo nesigirdi. Zodziu xzn. > > nu realiai tai niekas neturi barškėt geram varikly :). A ųitais, pas man Ziurint ka vadint barskejimu. Totaliai nebarskantys gali buti tik vankeliai ir elektrovarikliai kur nera atitinkamai judanciu daliu ;) > į galą subarškėdavo užvedus kol atsiranda tepalo slėgis. Po to tyla. > Paskui tepalas pašyla ir pradeda vėl. Taip pat gesinant. Toks metalinis > kitas. Btw, jei tikiesi klausydamas išgirst iš kurios vietos barška, tai > IMHO be šansų..... Tas tai jo. Vienintelis sansas idarbint stetoskopa, bet ir tai reikia "auksiniu ausu". > Ką turi omeny papildomas oro vožtuvas? Jei DISA, tai bent jau pas M43 > tas reikalas linkęs pradėt barškėt nes išdyla sklendės įvorės. Turiu omeny butent katuliu ventiliacijos voztuva: http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/320i-M54/LHD/N/2000/ september/browse/engine/emission_control_air_pump/ Tas kur prie savarzhos nr 3. Gyvena ant ismetimo kolektoriaus. Garsas kaip jau sakiau maziau primena stuksejima, o labiau plerpima pro kiaura kolektoriu. Garsiau pasigirsta uzlipus ant tapkes. As kadangi vaziuoju is pozieminio garazo apatinio auksto, tai labai gerai girdisi. Seip yra paskutinius 6 metus. Kad prapusta tarpine netikiu, nes galva buvo nuimineta kai buvo paspringes kondensatu. >> Ai, dar dariau cia kazkada "driving safety" treininga. Tai be visokiu >> ten gazas-dugnas, stabdis-dugnas ir gyvatuku apie pilonus etc buvo ir >> pasivazinejimas slapiu ratuku kol isskrisi. Antras begis ir praktiskai >> iki redlainu dar brutualiai paspardant tapke kad nuplest subine. Tai po >> to variklis eme gana garsiai barsket, tiesa uzgesinus ir po 10 minuciu >> uzkurus vel murke kaip niekur nieko. Nurasiau ant tepalo bado ir >> kompensatoriu, nes pavarius redlainais autobanu niekas ten netarska. >> > nu tepalo bado tai neturėtų būt nusiraudinėjant ant šlapio asfalto..... > O gal pakaito tepalas, praskydo ir.....? :) Esminis fokusas - vaziavimas ratuku. T.y. pastoviai susukes vaira pro sonini stikla ziuri kur vaziuoji. Kadangi antro begio iki redlaino nepakako, kad pasidarytu linksma (kontinenterliai sukos gerai kabinasi), o greiciau biski baisu kad jei ka neuzteks vietos, tai instruktorius liepe padubasint per gaza. Tai skaityk pastovus staigus posukis, nenuostabu kad tepalas subega kazkur i karterio shona. Islipes po to pasake, kad jam labai patiko ir variklio garsas ir stabilumas. Bo kitos masinos buvo visokie ten pezho 206/207 (kaip susitare). Gal ten entuziastu klubas koks ar ka. Tai jos skraide nuo to ratuko gerokai paprasciau, cia apie "kelio laikyma" posukyje. >> Zodziu gal ir man jau nuiminet karteri? ;) > > Niekas negali žinot.... Pabandyk, kai tepalas tikrai šiltas (pralėkus > autobanu etc) iš lėto pakelt apsukas iki 5krpm, klausant ar nėra garsų, > taip pat laikant kokius 2krpm staigiai paspaust pedalą. Pas mane tada > pasigirsdavo toks hrrrrrr. Na reiks kada prasinest kai netingesiu. Ryte/vakare aplink toks trafikas, kad virs 160 nelabai yra kur isibeget. >> Beje, kolegai panasus bajeris buvo su jo Audi A6 su 2.6 automatu. >> Masina nuo naujumo seimoje, priziureta kaip priklauso ir shudo nepyle, >> redlainais nevazinejo (draiveris tipiskas "automatininkas") bet prie >> ~180tkm parejo vieno cilindro indeklai. >> > Nu tai va ble. Oubi pardaviau su 510kkm ir niekas ten nebarškėjo. > Važinėta buvo su Carlube pusiausintetika :) Tavo oubi buvo ne su V6. Seip ir tam V6 netipiska, bet kaip rodo faktai - shit happens, nereikia ir lemejoniniu ridu, drozhimu, neprieziuros ar kitokiu prievartavimu. -- kthxbai.