Tema: Re: varikli praardem :)
Autorius: padugne
Data: 2012-04-12 20:10:00
On Thu, 12 Apr 2012 08:24:56 +0300, Dainiushas wrote:


>> Plius ziurint is kurios variklio puses klausyt, bet lyg ir girdisi
>> stuksejimas. Kol kas nesupratau ar is apacios ar is virsaus, bet
>> klausantis tiesiai is virsaus atrodo nesigirdi. Zodziu xzn.
> 
> nu realiai tai niekas neturi barškėt geram varikly :). A ųitais, pas man

Ziurint ka vadint barskejimu. Totaliai nebarskantys gali buti tik 
vankeliai ir elektrovarikliai kur nera atitinkamai judanciu daliu ;)

> į galą subarškėdavo užvedus kol atsiranda tepalo slėgis. Po to tyla.
> Paskui tepalas pašyla ir pradeda vėl. Taip pat gesinant. Toks metalinis
> kitas. Btw, jei tikiesi klausydamas išgirst iš kurios vietos barška, tai
> IMHO be šansų.....

Tas tai jo. Vienintelis sansas idarbint stetoskopa, bet ir tai reikia 
"auksiniu ausu".

> Ką turi omeny papildomas oro vožtuvas? Jei DISA, tai bent jau pas M43
> tas reikalas linkęs pradėt barškėt nes išdyla sklendės įvorės.

Turiu omeny butent katuliu ventiliacijos voztuva:
 
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/320i-M54/LHD/N/2000/
september/browse/engine/emission_control_air_pump/
 
Tas kur prie savarzhos nr 3. Gyvena ant ismetimo kolektoriaus.

Garsas kaip jau sakiau maziau primena stuksejima, o labiau plerpima pro 
kiaura kolektoriu. Garsiau pasigirsta uzlipus ant tapkes.
As kadangi vaziuoju is pozieminio garazo apatinio auksto, tai labai gerai 
girdisi.

Seip yra paskutinius 6 metus. Kad prapusta tarpine netikiu, nes galva 
buvo nuimineta kai buvo paspringes kondensatu.

>> Ai, dar dariau cia kazkada "driving safety" treininga. Tai be visokiu
>> ten gazas-dugnas, stabdis-dugnas ir gyvatuku apie pilonus etc buvo ir
>> pasivazinejimas slapiu ratuku kol isskrisi. Antras begis ir praktiskai
>> iki redlainu dar brutualiai paspardant tapke kad nuplest subine. Tai po
>> to variklis eme gana garsiai barsket, tiesa uzgesinus ir po 10 minuciu
>> uzkurus vel murke kaip niekur nieko. Nurasiau ant tepalo bado ir
>> kompensatoriu, nes pavarius redlainais autobanu niekas ten netarska.
>>
> nu tepalo bado tai neturėtų būt nusiraudinėjant ant šlapio asfalto.....
> O gal pakaito tepalas, praskydo ir.....? :)

Esminis fokusas - vaziavimas ratuku. T.y. pastoviai susukes vaira pro 
sonini stikla ziuri kur vaziuoji. Kadangi antro begio iki redlaino 
nepakako, kad pasidarytu linksma (kontinenterliai sukos gerai kabinasi), 
o greiciau biski baisu kad jei ka neuzteks vietos, tai instruktorius 
liepe padubasint per gaza.
Tai skaityk pastovus staigus posukis, nenuostabu kad tepalas subega 
kazkur i karterio shona.

Islipes po to pasake, kad jam labai patiko ir variklio garsas ir 
stabilumas. Bo kitos masinos buvo visokie ten pezho 206/207 (kaip 
susitare). Gal ten entuziastu klubas koks ar ka. Tai jos skraide nuo to 
ratuko gerokai paprasciau, cia apie "kelio laikyma" posukyje.
 
>> Zodziu gal ir man jau nuiminet karteri? ;)
> 
> Niekas negali žinot.... Pabandyk, kai tepalas tikrai šiltas (pralėkus
> autobanu etc) iš lėto pakelt apsukas iki 5krpm, klausant ar nėra garsų,
> taip pat laikant kokius 2krpm staigiai paspaust pedalą. Pas mane tada
> pasigirsdavo toks hrrrrrr.

Na reiks kada prasinest kai netingesiu. Ryte/vakare aplink toks trafikas, 
kad virs 160 nelabai yra kur isibeget.
 
>> Beje, kolegai panasus bajeris buvo su jo Audi A6 su 2.6 automatu.
>> Masina nuo naujumo seimoje, priziureta kaip priklauso ir shudo nepyle,
>> redlainais nevazinejo (draiveris tipiskas "automatininkas") bet prie
>> ~180tkm parejo vieno cilindro indeklai.
>>
> Nu tai va ble. Oubi pardaviau su 510kkm ir niekas ten nebarškėjo.
> Važinėta buvo su Carlube pusiausintetika :)

Tavo oubi buvo ne su V6. Seip ir tam V6 netipiska, bet kaip rodo faktai - 
shit happens, nereikia ir lemejoniniu ridu, drozhimu, neprieziuros ar 
kitokiu prievartavimu.

-- 
kthxbai.