iš pradžių lengvai pabarškėdavo taip link 5krpm. Paskui vis žemėjo, taip iki 2krpm. Nu bet vis nebuvo laiko ardyt variklį. Tiesa, iš pradžių lenciūgą su įtempėjais pakeičiau. Barškėjimas nepasikeitė, bet visiškai dingo tampymasis perjungiant pavaras irgi iš vietos kažkaip lengviau pradėjo važiuot. Nu ir taip to laiko beveik metus nebuvo, variklis vis lengvai pabarškėdavo. Kol....užvedus tik pyst ir kaip dvi keptuves viena į kitą daužytum po kapotu :). Čia užvedus, kokias dvi sekundes. Paskui nutyla. O paskui pašilus tepalui pradeda ištisai kalt.... Tai dar su tokiu buvo bandyta pavažiuot iki remonto vietos, tai matyt su tas sąlyga dabar reikia alkūnės kitos :). On 04/11/2012 09:08 PM, padugne wrote: > On Wed, 11 Apr 2012 09:46:48 +0300, Dainiushas wrote: > >> nu tai ketvirto cilidro pizda švaistikliniams indėklams ir aišku >> velenui. Trečio cilindro švaistiklinis irgi jau pavargęs. O visa kita >> natūraliai pasidėvėję tik.... > > Btw, o kaip tai isoriskai pasireiske? >