Tema: Re: variklį praardėm :)
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-04-10 21:51:50
nu tai apie ką ir kalba, nors igaliotinis sako, kad po 200kkm jie kaip
nauji. Realiai mano tripery irgi jaučiu seniai juos reikėjo keist
jau.... Dar tokia mintis kilo, kartais krisdavo laisvi sūkiai, kabelis
rodydavo užvėlintą degimą. Ar nebus, kad knock sensoriai jau seniai
"girdėjo" tą įdėklą....

Tuo labiau, kad viskas ledas, išskyrus švaistiklinius indėklus.