Tema: Re: Dvirachiai yra absoliutus blogis
Autorius: dpi
Data: 2012-05-11 16:28:13
Man isivaizduoti nereikia, daug metu kas diena minu i darba (geru oru). Apvaziuodamas duobe 20cm lanku jausciausi teisus, bet nerizikuoju. Del to tenka is anksto uzsiimti daugiau erdves, isskyrus kai matau/zinau kad kliuciu nenusimato, tai pavaziuoju minimaliai siaurai.
Va pries pora dienu, varau ir taksioras velkasi, gatve plati, laisvai pralenkciau is desines, bet tas vis metesi po pusmetri i mano puse gal del duobiu, gal specialiai. Tai jeigu mane numushtu galeciau "jaustis teisus"? Bet vel butu savizudiskas manevras. Teko lenkti normaliai, pro kaire.
Zodziu vazinejam kaip gaunasi, su dviraciu nepavaziuosi "kaip jautiesi teisus", vaziuoji kad liktum sveikas. Nes gatves pilnos dalbajobu. Ir su masinom jie vaziuoja tikrai kaip jauciasi teisus.

Saphix
zx6r
328i