Tema: 130KB Re: Dvirachiai yra absoliutus blogis
Autorius: Benderis
Data: 2012-05-08 13:31:45
"KEdas" <edas@[non]katalogai.net> wrote in message
news:joao74$hkj$1@trimpas.omnitel.net...
> Gal gali priminti kada pateisinau KET nesilaikymą?
> MKN kažkada aiškinau tokio važiavimo priežastis ir kaip tai sprendžiama
> civilizuotomis priemonėmis, o ne teisinau KET nesilaikymą. Tai 2 skirtingi
> dalykai.

tai gal KAI BUS ZENKLAI - tada ir bus tai pagal KET. Neuzbegam uz akiu
ivykiams.
BET SIANDIEN ZENKLU NER ir kiekvienas eismo dalyvis, isvaziaves i gatve ar i
vaziuojamaja kelio dali, PRIVALO ZINOTI KET IR JU LAIKYTIS.
bet kokias kitas interpretacijas vertinu labai zemai, kaip sabotaza ir
korupcija.

Praktiskai tu parasei, kad dabar (paskutinius 4 metus) dviratastas vaziuoja
pazeisdamas KET, pries eisma, su mintimi "Neužilgo atsiras po plytomis
kabinama lentelė, todel as jau dabar galiu vaziuoti pries eisma". Ir tu tai
pateisini. Toks tavo veiksmas ziauriai menkina tave pati.