Tema: Re: Dvirachiai yra absoliutus blogis
Autorius: Tomas
Data: 2012-05-09 12:31:34
Va kad ir priesh valanda. Vazhiuoju, prisiminiau vakarykshti fleima, emiau galvot, ar ish tiesu cia mane tie dviratinykai taip uzhpisa ar tik sutirshtinu spalvas. Tuo tarpu man uzhsidega zhalia sankryzhoj ir pajudu. Jau pasiekus sankryzhos viduri, atmina boba su dviraciu ir pyst per pereja, ir mina sau ramiai (jai raudona). Nu a ne kurva? Visi per stabdzhius, signalint, tuomet ji sustojo, nulipo nuo dviracio ir baige pereja stumdama ta savo TP. Vsie ff achuje. Toks itarimas, kad jiems KET visishkai neegzistuoja.