Tema: Re: Dvirachiai yra absoliutus blogis
Autorius: Benderis
Data: 2012-05-09 19:32:15
"dpi" <dpi@no.mail> wrote in message
news:job39n$2f2$1@trimpas.omnitel.net...
> Ne del dviratis ar auto. Bet TP vairuotojo, kuris agresyviai bando
> pamokyti kitus tvarkos.

o Keliu policija nebando pamokyti kitus tvarkos?
Jei bando ir pamoko, vadinasi sis BUDAS (pamokyti) visgi pasiteisina ir yra
reikalingas? Gyvenimas ir zmones apskritai vieni kitus visko PAMOKO, taipkad
tik tas ir veikia, tik tas ir suteikia patirti.
O del METODO kaip tai daryti - kartais gyvenimas pamoko ypatingai ziauriai.
Todel jau geriau, kad Someone dviratastus prispaus ir nevaikiskai isgasdins,
bet paliks gyvus ir nesuzalotus, negu kad as, varydamas leistinu 50km/h
greiciu kapotu desiu i priesais mane 10km/h atvarancio dviratasto priekini
rata, po ko jis perskris per mano masinos stoga, letai bet astriai teksis
ant asfalto uz jos, gaus 4 stuburo slanksteliu luzi ir liks invalidu ant
vezimelio visam likusiam savo supistam gyvenimui, o as duotuoju momentu
islipes is sulankstytu stogu savo automobilio prieisiu ir nusispjausiu ant
jo kaip niekso ir menkystos, bejegiskai gulincio vaziuojamoje kelio dalyje
ir paciam del to kalto.