Tema: Re: 130KB Re: Dvirachiai yra absoliutus blogis
Autorius: Benderis
Data: 2012-05-08 14:15:22
tas visas tavo tekstas suponuoja tavo pozicija: "dviratininko nesilaikymas
KET yra smulkmena. Automobiliai - blogis."

tu bandai nukreipti demesi nuo mano isdestytos aktualios problemos i sona:
"o tau realiai trukdančių ne vietoje stovinčių automobilių nepastebėjai?"

tu bandai pateisinti jų veiksmus: "Senamiestyje prieš eismą važiuojama
todėl, kad tai trumpiausias kelias, o alternatyvos dažnai labiau pavojingos
dėl važiavimo kartu su automobiliais".
WTF?? Man neidomu, KODEL tas pazeidejas pazeidzia KET! Negali buti JOKIU
pateisinimu pazeidimui! Nes jei pateisini dviratasta, tai kodel nepateisini
automobilisto, kuris vaziuoja per plyta?? Kame cia skirtumas? Abu jie yra
eismo dalyviai, abiem galioja KET ir teises aktai, tai kodel tu vienam
IESKAI pateisinimu, o kitam ne??

tu dalini pažadą (gali buti, kad nerealų, siandien dar to nezinom) "Neužilgo
atsiras ... lentelė..." - eilinis politiku ir pareigunu fintas runkeliams
(tiems, kurie nejaucia koks metodas kiekvienu konkreciu atveju yra
panaudotas).
http://www.versijos.com/2012/03/13/10-manipuliavimo-strategiju/

žodžiu, jaučiu, kad darai valstybininko karjerą.