Tema: Re: 130KB Re: Dvirachiai yra absoliutus blogis
Autorius: amenox
Data: 2012-05-08 17:48:25

"KEdas" <edas@[non]katalogai.net> wrote in message
news:job03i$soq$1@trimpas.omnitel.net...

> Čia pats sugalvojai.
> Tema buvo ne apie tai, o tu įkišai savo nuoskaudas, neva tik dviratininkai
> pažeidinėja taisykles, o ne vietoje pastatyti automobiliai yra smulkmena,
> nes ne dėl jų nesugebėjai prasilenkti su dviratininku.

Ypač didžiausias blogis automobilis stovintis nuo dviratastų trasos už kokių
gerų 20 ar daugiau metrų ir "nežmoniškai trukdantys" jų eismui. :) Čia
tiksliau tik vienam, bet gi tai nesvarbu.

> Gal pažiūrėk kas nuo ko nukreipinėjo ;)

> Tai kodėl nepastebėjai stovinčių automobilių, o užsipuolei tik
> dviratininką?

> Todėl, kad tokio pažeidimo pasekmės bus skirtingos. Dviratininkas
> dažniausiai nukentės fiziškai, tad tegul pats ir renkasi žalojimosi būdus.

Čia turbūt tamsta esate vienodai teisingas ir pavejate nedrausmingą dviračio
vairuotoją ir nufotkinate? Gal galite prisiminti kada buvo nubaustas bent
vienas nedrausmingas dviratastas? Kai kitą syk važiuosiu paremti Vilniaus
biudžeto įdomumo dėlei paklausiu pareigūnų kiek iš tos krūvos kasdieninės
makalatūros skirta dviratininkams, o ne automobiliams. O gal žinai atsakymą
jau?