Tema: Re: 130KB Re: Dvirachiai yra absoliutus blogis
Autorius: Benderis
Data: 2012-05-09 19:16:23
"KEdas" <edas@[non]katalogai.net> wrote in message
news:job03i$soq$1@trimpas.omnitel.net...
> Čia pats sugalvojai.

nesugalvoaju o jauciu. Labai aiskiai jauciasi is tavo teksto, valstybinio
darbo neuzspaustais smegenimis. Tendencingumas jauciasi.

> Tema buvo ne apie tai, o tu įkišai savo nuoskaudas, neva tik dviratininkai
> pažeidinėja taisykles, o ne vietoje pastatyti automobiliai yra smulkmena,
> nes ne dėl jų nesugebėjai prasilenkti su dviratininku.

tema buvo: Subject: Re: reikia naujo grupso dviratastams
taigi - apie tai, apie dviracius ir ju savininkus. Jau vien sie tavo zodziai
"įkišai savo nuoskaudas" rodo kad tendencingai vertini ir i dviratastu
kritika reaguoji vienpusiskai. "neva tik dviratininkai pažeidinėja
taisykles" - sito as nerasiau o pagal temos subjekta ir i dviratininku tema
pasisakiau apie ju daromus pazeidimus. Automobiliams, beje, yra skirtas tas
visas grupsas, kaip ir sitas. Ir apie parkingo ypatumus isdiskutuota
pakankamai. Ir DEJA, kad ir kaip bebutu TAU apmaudu, bet toje mano
aprasytoje situacijoje NEBUVO nevietoje pastatytu automobiliu. Kaip ir
VISOSE KITOSE situacijose, kai mano matyti dviratininkai pazeide KET
vaziuodami pries eisma. Uz neteisinga parkinga vairuotojai yra, buvo ir bus
baudziami, o tu man pasakyk AR BUVO NUBAUSTAS BENT VIENAS DVIRATININKAS,
PAZEIDES KET IR VAZIAVES PRIES EISMA ??
Jau vien tai, kad tu apie nevietoje pastatytus automobilius parasei rodo
tendencinguma, nes tai visai nesusije su tuo, jog dviratastai varo pries
eisma vienpusio eismo gatvemis. O tame siaip, normaliai, jokio rysio ir
nera. Ta rysi TIK TU sugalvojai su tikslu pateisinti ju daromus KET
pazeidimus.

> Gal pažiūrėk kas nuo ko nukreipinėjo ;)

As nenukreipiau demesio nuo temos, as pradejau kita tema: ">> Eduardai, as
noriu paryskinti viena problema kuri labai senai erzina". Galiu ja iskelti
apskritai nauju postu. Manau neuzilgo taip ir padarysiu, nes problema rimta
ir igauna masini pobudi.

> Tai kodėl nepastebėjai stovinčių automobilių, o užsipuolei tik
> dviratininką?

as ne nepastebejau, nes pastebiu juos kasdiena. As pasinaudojau tema apie
dviracius ir iskeliau opia problema. Taciau tu vienpusiskai vel bandai ja
sumenkinti ir nukreipti demesi i automobilius, kurie siuo atveju yra
visiskai ne prie ko. Butent todel as ir teigiu, kad tavo vertinimai yra
vienpusiski ir tendencingi.
Beje, epizodas kai as paskambinau i 112 ir pranesiau nera aktualus siai
situacijai ir pagrindinis demesys turi buti visai ne i tai. Paskambinau
eksperimento tvarka, noredamas suzinoti pareigunu reakcija ir suzinojau.
Mano pasisakymas betkokiu atveju buvo ir yra nukreiptas i pacia problemos
esme: dviratastai laiko, kad jiems GALIMA VAZIUOTI GATVE NESILAIKANT KET. Ir
tai, kad izulus dviratininkas pasiule man i snuki, tai tik parodo, irodo ir
paryskina. Pasiulymas i snuki yra smulkmena, palyginus su tuo, kad jie
issoka priesais mano automobili vaziuojant gatve. Ir butent todel as manau,
kad reikalinga prevencija per ziniasklaida ir kitas masines informavimo
priemones. Planuoju prasyt vieno pazistamo, kad jis ten ir pasikreiptu.