Tema: Re: 130KB Re: Dvirachiai yra absoliutus blogis
Autorius: KEdas
Data: 2012-05-08 14:29:54
2012.05.08 14:15, Benderis rašė:
> tas visas tavo tekstas suponuoja tavo pozicija: "dviratininko
> nesilaikymas KET yra smulkmena. Automobiliai - blogis."

Čia pats sugalvojai.
Tema buvo ne apie tai, o tu įkišai savo nuoskaudas, neva tik
dviratininkai pažeidinėja taisykles, o ne vietoje pastatyti automobiliai
yra smulkmena, nes ne dėl jų nesugebėjai prasilenkti su dviratininku.

> tu bandai nukreipti demesi nuo mano isdestytos aktualios problemos i
> sona: "o tau realiai trukdančių ne vietoje stovinčių automobilių
> nepastebėjai?"

Gal pažiūrėk kas nuo ko nukreipinėjo ;)

> WTF?? Man neidomu, KODEL tas pazeidejas pazeidzia KET! Negali buti JOKIU
> pateisinimu pazeidimui!

Tai kodėl nepastebėjai stovinčių automobilių, o užsipuolei tik dviratininką?

> Nes jei pateisini dviratasta, tai kodel
> nepateisini automobilisto, kuris vaziuoja per plyta?? Kame cia
> skirtumas? Abu jie yra eismo dalyviai, abiem galioja KET ir teises
> aktai, tai kodel tu vienam IESKAI pateisinimu, o kitam ne??

Todėl, kad tokio pažeidimo pasekmės bus skirtingos. Dviratininkas
dažniausiai nukentės fiziškai, tad tegul pats ir renkasi žalojimosi būdus.