Tema: Re: Administracine bauda
Autorius: Edo
Data: 2021-03-01 10:40:06
Čia labai primena mano istoriją - pardaviau auto perekūpui su razdatkės
defektu. Jis už poros dienų sugebėjo nusifotografuot, dar buvo savo
vardu nepersirašęs. Tai vieną kartą išsiunčiau dokumentus Kauno
policijos komisariato tyrėjai. Tada ji man dar skambino. Tada perdavė
bylos medžiagą Vilniaus rajono kažkam, nes ten registruotas buvo
pirkėjas. Po dviejų savaičių jis pardavė mašiną įmonei, registruotai
Vilniaus mieste, tai dar kartą siunčiau dokumentus Vilniaus miesto
policijos komisariato tyrėjui ir su juo dar kalbėjausi telefonu du
kartus. Efektyvūs procesai!

E.