Tema: Re: Administracine bauda
Autorius: juke
Data: 2021-02-03 16:09:07
O ant ko siusti? Jei naujas savininkas dar neiregistravo savo masinos ir
net nesiruosia to daryti? Tik paskutinis registruotas savininkas zino ar
turi zinoti kam jis pardave savo masina.

Man paaiskino kad tai kad uzregistruoji masinos paleidima kitam zmogui,
tai nieko automatiskai nereiskia, nes turi dar ir kita puse ta
perleidima patvirtinti. Jei kita puse regitroje nepatvirtino, tai visa
tai jusu civiliniai santykiai, prie ko cia regitra? Mazdaug jei
nepasitiki pirkeju, tai nereikia jam parduoti masinos.

O jei atsitiko tokios nesamones ir pirkejas piktybiskas, tai belieka
teismas. As taip supratau.