Tema: Re: Administracine bauda
Autorius: juke
Data: 2021-02-07 12:47:25
2021-02-07 11:36, Laimis rašė:
> Ir štai pareina užklausa dėl TP, kurios valst. Nr. XYZ IJK...
> Klausimas – ką sistema turi grąžinti?
> 1. BBŽ, kas savininkas, nes išregistruota.
> ar
> 2. Išregistruota, priežastis, paskiausias žinomas (ir galbūt dar
> teisiniu požiūriu net galiojantis) savininkas – Jonas Jonaitis.

Manau antras atvejis. Bet kam pagal neaiskius duomenis automatiniu budu
siusti protokola? Jeigu jo nesiustu nebutu jokios problemos. Tokius
atvejus turetu rasyti i atskira DB lentele, ir pareigunai juos
perziurineja rankomis, t.y. pasiima regitros duomenis, is kuriu matosi
kad masina "karantine" ir naujas savininkas jos dar neiregistravo. Cia
tuo atveju jei matuoklis kazkodel viso to negali turetu automatiniu
budu. Tokiu budu perraso protokola naujam savininkui. Jie kaip supratau
dabar ta pati daro rankomis pagal zmoniu emailu jiems atsiustas sutartis.

> Nesiginčysiu, man tik įdomu kurioje pusėje kyla problemos (ar Regitros
> teikiamuose duomenyse ar juos interpretuojant tiems patiems trikojams)

Ta gali pasakyti tik tas kas valdo ta sistema. Bet tas faktas kad
pardavus masina eilinis pilietis po 4 men gali gauti 9 protokolus del
pazeidimu kuris jis negalejo padaryti, rodo kad nu kazkas negerai yra su
sita sistema.