Tema: Re: Administracine bauda
Autorius: juke
Data: 2021-02-06 13:45:31

2021-02-06 13:34, Grzegorz Brzęczyszczykiewicz rašė:
> Su auto - tas pats. Foamliai ji neegzistuoja, atiduodam paskutinį buvusį
> šeimininką. Kad atiduoti 'neegzistuoja' požymį, kažkaip nepagalvojo arba
> priimanti sistema jį ignoruoja.

Arba visa sistema daryta taip, kad jei kazkas fiksuota - butinai reikia
bandyti bausti automatu, kad kuo maziau liktu darbo pareigunams. Jei
kazkas mano kad neteisingai baudziamas - gali aiskintis pats, atvykti
nurodytu laiku pas pareigunus.

Bandau isivaizduoti kas butu jei as neskaityciau emailo... turbut buciau