Tema: Re: Administracine bauda
Autorius: juke
Data: 2021-02-07 10:40:26
2021-02-06 15:46, Laimis rašė:

> Tai gal taip ir atiduoda. Klausimas – kur problema (šiapus ar anapus).
> Spėčiau, kad atiduoda korektiškai; jei be einamojo statuso visuomet
> grąžina paskiausią žinomą sav., tai veikiausiai net tos pačios policijos
> prašymu, nes jai dažnai tenka aiškintis, kam atsižymėjęs kibiras buvo
> perleistas.

Problema ne tame kas ka grazina, o kad AUTOMATU ikala ANK protokola
pagal zinomai netikslius duomenis. Nes protokolas jau yra tam tikra
represine priemone, ir ji neturetu buti taikoma i kaire i desine.

Kaip galima formuluoti protokola masinai kurios jau NEBERA? Arba ikalti
protokola savininkui, kuris pagal zinomus duomenis jau nera savininkas?

Cia gali teisintis kiek tik nori, bet jei buvo kazkokia sios sistemos
analitika ir nera kazkokiu man nezinomu niuansu, ji mano isivaizdavimu
buvo padaryta chujovai.