Tema: Re: Administracine bauda
Autorius: Bronco
Data: 2021-02-06 00:02:15
On 2021-02-05 23:04, Linas Petkevičius wrote:
> Arba neatkreipei demesio arba skirtingose kompanijose skirtinga tvarka.
> Formaliai tu pats gali nurodyti prasyme nutraukimo laika - normali ir
> protinga praktika. Net TPVCAD polise yra vieta draudimo laiko fiksavimui.

Logikos tame yra, pvz. pats pakeiti automobilius salone ir nori
išvažiuoti su galiojančiu savo turimu draudimu. Nors man tokio dalyko
atlikti neteko, vis tiek užsakytos naujos auto dažniausiai lauki porą
mėnesių, tai kartais dar spėji ir su pakaitine pavažinėt.

Žodžiu, Apocalypto tegul pasitikrina savo draudimo sutarties nutraukimo
ar pakeitimo sąlygas, gal dar iš to kils kokių minčių kaip gintis.