Tema: Re: Administracine bauda
Autorius: Apocalypto
Data: 2021-02-08 19:44:48
Netiketai cia apsireiske mano adminstracines bylos nagrinetojai. Zodziu
apie bauda el. laiska gavau sestadieni, pries savaite. kaip ten
parasyta, viska siuncia automatiskai. na tai pasiknisau popieriuose ir
suradau pirkimo-pardavimo sutarti, ir regitros laiska su irasu, kad mano
vardu auto isregistruojama, o ja isigijo kitas asmuo. taip pat
prikabinau ir ceki, nes ant jo matoma konkreti data ir laikas (gerai,
kad kartais kaupiu popierius). ir galvojau palauksiu savaite, jei ne
tada butent siandien buciau skambines. repetavau ir kalba. :) na o
siandien kaip jau minejau gavau laiska, i ta laiska atrasiau su kruva
klausimu. na ir gavau sekanti laiska: Jūsų atžvilgiu AN protokolas yra
anuliuotas. Taip visa atsakomybė dėl transporto priemonės atitenka
savininkui, o Jūs jau nebesat automobilio savininkas tad  baudos mokėti
Jums nereikia.
galvojau, kad reikes sugadint daugiau nervu lasteliu, irodinejant savo
nekaltuma.