Tema: Re: Administracine bauda
Autorius: juke
Data: 2021-02-03 21:39:20
Viskas teisingai, tavo paskyroje jos jau nerodo, ji yra isregistruojama,
eismas draudziamas, numeriai negalioja. O kas draudzia pirkejui vazineti
su isregistruota masina? Bauda 30-40eu. Jei i didmiescius beveik nelendi
tai kaime gali metais vazineti su tokia masina. Kai kada jos neapsimoka
iregistruoti vien del tarsos mokescio.

Tai jo irodymus turi, ir visiems turi siuntineti tuos irodymus:
policijai, viesosios tvarkos skyriui, parkavimo kompanijai, visiems turi
aiskintis kad nesi savininkas. O jei kai kurie nepatikes, nes Regitra
sako kad savininkas vis tik tu?

Mano atveju masina buvo sunaikinta ir viskas tvarkingai suregistruota
net ir is pirkejo puses ir net numeriai sunaikinti. Vistiek regitra
pagal numeri grazino kad savininkas esu as.

Ar tu bandei ar teoriskai sneki?