Tema: Re: Akvaplanavimas
Autorius: DK
Data: 2019-06-10 14:22:14
Kaip tik priminei, kokie 2013 metai, naujos padangos, sorry, padangų
gaminys, nes Continental, o ne GY/Miša, įvažiavimas į Vievį  (nu ten kur
autostradoj dar toks linkis yra), greitis kokia 120 km/h, antra juosta,
dešinias ratas dar asfaltu važiuoja, o kairias į balą pakliūna. Užsidegė
turbūt visos lemputės, o mašiną patampė ir pasukiojo taip, kad
nesupratau kodėl stogo negavau. Vievio Lukoile ėjau į tūliką tikrintis
ar niekas iš užpakalio į kelnes nepribirėjo.