Tema: Re: Akvaplanavimas
Autorius: Lapinas
Data: 2019-05-29 15:28:49
Tuščia diskusija, nes būna n+1 aplinkybių.
Man vieną kartą labai padėjo: žiemą ant gryno ledo Kaunas - Marijampolė
autostradoje su dygliuotomis padangomis.
Važiavau gal 90kmh ir truktelėjau autopilotą link 100. Viskas įvyko per
sekundės dalį, net prisišikt į kelnes nespėjau. Tik sucypė achtungas ir
atsipeikėjau (per sekundės dalį) nebe savo eismo juostoje o per vidurį tarp
juostų.

Realiai aš apakęs ką gali prieš 16 metų sukurta ESP. Nauja Fiesta to neturi
ir nemoka, ne veltui merse 4 krypties davikliai, neskaitant ABS žiedų, vairo
padėties daviklis ir individualus kompiuterizuotas kiekvieno rato stabdymas.