Tema: Re: Akvaplanavimas
Autorius: tranzoo
Data: 2019-06-05 18:47:18
as apie tai, kad nei su goodyear neisu michelin man nera teke pajusti
nieko daugiau nei stabdymas baloj. jokiu plaukiojimu ar metymu. bnv
tikrai geri trabiai, ir, jei nera suklijuoti is keliu, turetu but
pakankamai stabilus. todel kaltinu padangas. tiksliau gumos gaminius,
kur su padangomis bendra tik tiek, kad gali uzdet ant ratlankio...