Tema: Re: Akvaplanavimas
Autorius: Rrr
Data: 2019-05-29 14:11:14
O dar geriau, vaziuoju ir nuvaziuoju, nes pvz. man pamacius kraujus ir
pan. pasidaro paciam silpna.

Ka moke per kursus as zinau, bet nereiskia, kad as taip darysiu. Dalis
istatymu ir taisykliu neatitinka realybes ir graziai skamba tik
popieriuj ir vedant kursus. Realybe biski kitokia. As is patirties ir
pavyzdziu galiu drasiai sakyt - jeigu taves tai neliecia - nesikisk.
Manes apvirtusi masina griovyje - neliecia. Stovinti apvirtusi masina
kelyje ir blokuojanti man kelia - liecia, tokiu atveju skambinu 112.