Tema: Re: Akvaplanavimas
Autorius: tranzoo
Data: 2019-06-05 22:19:14
nu ble, esu ilekes i gera bala vilniuj. greitis virs simto. zalio pasato
dugno plastmases nx islakste, bet jokio metymo... toj pacioj autostradoj
lietuviskoj vaziuodavau kaip vokietijoj, ir ne karto nenulekiau...

tai vat man idomu kas cia kaltas ar bnv, ar padangos, ar bala
autostradoj, ar isvis boba bande issukt...