Tema: Re: Akvaplanavimas
Autorius: Caponi
Data: 2019-05-29 11:38:37
Šnekant apie amerikonus, tai tokio elgesio priežastis pagrinde ne
poxuistiškumas, o įsitikinimas, kad kiekvienas turi daryt savo darbą,
ir, pvz., elektrikas geriau uždirbs pinigus pagal savo profesiją, bet
ten kokį kraniuką tualete keis pasamdytas santechnikas. Grįžtant prie
pagalbos avarijos atveju - apart to, kad retas kuris ne medikas iš tiesų
gali suteikti kvalifikuotą pagalbą, bet prie šiuolaikinės tvarkos ir
žmonių mentaliteto (tipo, mikrobangės instrukcijoj turi būt parašyta,
kad negalima joje džiovint naminių gyvūnų, priešingu atveju gali
prisiteist kapeiką iš gamintojo, jei savo žiurkėną susprogdinsi) yra
šansas gaut per snapą, panašiai kaip Rrr rašė - išgelbėsi kokį individą,
o jis tave į teismą paduos, kad darydamas dirbtinį kvėpavimą šonkaulį
sulaužei, nes neturėdamas reikiamos kvalifikacijos neteisingai kažką
padarei. Tuo požiūriu tarybiniais laikais situacija buvo kardinaliai
priešinga, net ir viešosios tvarkos priežiūra, jei pameni, buvo dalinai
ant piliečių pečių (draugovininkai). Aš tų laikų neidealizuoju, kaip ir
dabar, taip ir tada buvo dafiga išimčių, bet faktas, kad bendra
tendencija jaučiama, kad kur ne tavo daržas, ten geriau nelįst.
Civilizacija, ble....

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC