Tema: Re: Akvaplanavimas
Autorius: ABLomas
Data: 2019-06-07 17:40:52
On 2019-06-07 15:03, Rrr wrote:
> Geras pavyzdys, kodel geriau vaziuoti ir nuvaziuoti savo keliu:
> https://www.delfi.lt/veidai/zmones/po-to-ka-teko-patirti-nijole-ozelyte-isitikinusi-daugiau-niekada-policijai-nepranesiu-apie-girta-vairuotoja.d?id=81398597

Tu taip imi ir tiki, ką ten rašo?
"Po savaitės sulaukiau grasinančio skambučio iš policijos – aš,
pasirodo, neturiu jokios teisės saugiai jaustis"

Čia citata iš to posto. Aš jau taip va skaitau ir įsivaizduoju, kaip
skambina mentai ir dėsto, kad neturi teisės saugiai jaustis.
Dar daugiau, vietoj veiksmų ir bendravimo su žaliais buvo pasirinktas
pijarinimosi būdas - myžt į tapkę feizbuke. Tikrai vat feizbuke ir bus
išspręstos visos problemos bei pasikeis įstatymai ir tvarkos. Pakol kas
tik Vilniaus meras moka miestą valdyt per feizbuką, kiti dar tokio
skilzo neturi, tai kaip minimum - fygnia.

Taip kad, manau kad priežastis tokiam pažliumbimui yr laužta iš piršto
ir viso labo tik pasipijarinimas...