Tema: Re: Akvaplanavimas
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-06-05 22:33:10
kai byra plastmasės tai tiesiog sustoji. šiaip yra optimalus vandens
storis, kada jis dar nelabai stabdo bet jau sunkiai išsimeta.

va ką sako wiki:

There is no precise equation to determine the speed at which a vehicle
will aquaplane. Existing efforts have derived rules of thumb from
empirical testing.[6][7] In general, cars start to aquaplane at speeds
above 45-58 mph (72-93 kph).[8]