Tema: Re: Akvaplanavimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-05-29 16:18:12
Paskutinis pavyzdys. Vakar kolega po pietu vaziavo namo - pamate salia
automobilio pravertomis durelemis gulinti zmogu. Neskambino 112 ir
nenuvaziavo ramiai - sustojo paziureti, kame reikalas. Pasirodo zmogui
sirdis sustreikavo, kol i masina sedo. Kol atvaziavo greituske, 15
minuciu are kaip Guoga kabedamas ant laido su 112. Rezultate - greituske
dar pusvalandi dirbo vietoje ir bent jau issiveze su savimi ne kūną, o
pacientą. O jei butu tik pasukes 112 arba tupai pravaziaves - siandien
jau butu ne naujienos apie Drukteini, o nekrologas.

Bet pas visus savi tarakonai galvoje - tik pas kitus jie minimum triušio
dydžio.