Tema: Re: Auto fejai 3
Autorius: Lapinas
Data: 2019-02-21 13:24:45
bbz. Tipo visos pacackos (BT ir pan.) veikia. Patogus (?), aukštai sėdi,
geros lempos.
Nežinau, nesigilinau ir nebandžiau forumiuko stilium įrodyt, kad jis klysta.

Beje, bendradarbiui pas sportage sugedo touchscreenas, nu tai 7 metų
garantija jam negalioja (2 metai lygtais elektronikai). Taip ir važinėja
dabar.