Tema: Re: Auto fejai 3
Autorius: Tomas
Data: 2019-02-21 17:13:36
girlianda ne girlianda, o kaltas banaliai abs daviklis ar ziedas turbut?
nera jie ligu maisai, link 400kkm plius minus pradeda lekt daug stambesniu
mazgu. A6 ten kokia way ligotesne

"Lapinas"  parašė naujienų news:q4m5k5$g6b$1@news.i-klubas.lt...

Nekitaip.
Pačiam keista, kaip toks ligų maišas kaip W211 dar nė karto nepavedė ant
tiek, kad neprognozuojamai atsisakytų vežt.
Net iš Ukrainos grįžau su klaidų girlianda: ESP defective, ABS defective,
speedtronic defective, Brakes defective.