Tema: Re: Auto fejai 3
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-02-23 10:46:21
On 2/23/2019 8:07 AM, FwsA wrote:
> Rudziu baime...

na kažkaip nesimato lyg perpuvusių

> Tai tada ir kazkieno siulytas Lexus irgi visiskai ne variantas.

na bet su rx gal potencialiai mažiau problemų nei su dabliautu
dyzelliniu XC. Tiesa, važiuoja Volvo tai geriau.

> Man gera masina kuri neknisa proto ir transportuoja is A i B, + nera
> brangi islaikymui, ir dar grazi. Dabartinis Avensis 06' 93kw dyzelis
> mane pilnai dziugina (nors benza megstu labiau). Kartais net vaziuoju ir
> nesuprantu ko kiti taip parinasi del tu "skambaliuku" kiekio, del
> komplektacijos. Viskas ko reikia, yra, vaziavimas irgi dziugina. Vat
> Corolloj jau ne viskas yra ko noriu, bet nuvaziuot 3-20km kazkur mieste,
> nejauciu jokio diskomforto, ir savo funkcija auto irgi pilnai atlieka,
> smegenu neknisa. Bet po biski jau pradeda lyst rudys...

na tai čia ir ką nupirksi, dapista jokia nedžiugins. Žinau kas padarė
30-270kkm su A4 B8, absoliučiai jokių dramų. Daug kamščoiuose neitrynė
tai net smagratis nesugedo :)