Tema: Re: Auto fejai 3
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-02-22 23:19:27
> CR-V - bijau del rudziu (tas pats ir del Tiguan). Feja turejo kazkada
> mazda 323 2001m, tai baisiau uz rudis - nieko nera. Nors buvo

kas beendro tarp CRV ir supuvusios senos mazdos?

> XC60 variantas.

bet čia jau pinigai

> Quasqai? tai kodel ne X-Trail?

nu šiaip jo, jie ten praktiškai iš tų pačių dalių, tai lendant į tą šūda
geriau jau rinktis ten kus gauni daugiau. Dar su kašiku ta pati mašina
yra  Renault Kadjar, bet tų senų labai nėra dar

> Geriau pasakykit kas geriau uz X-Trail (o ne uz KIA), arba kodel
> nereiketu X-Trail rinktis...

tai kad čia bile kas geriau, klausimas kiek gerą mašiną gali sau leist
:). Va dar vienas, po darbo dienos A4 atmyniau 250km, tai nu ble, ne tai
kad nepavargau - pailsėjau! Nu ten ble su kašiku ar kyje tai realiai
būtų nx jau trenktis. Dar pvz reiktų pasimatuot kaip su sėdėsenom, man
nuo tų stačių trumpų psesudo SUV sėdynių nugara nelaminga pasidaro labai
greitai.