Tema: Re: Auto fejai 3
Autorius: Lapinas
Data: 2019-02-21 21:15:45
Tep. ABS žiedas.
Nu pas man realiai maža rida. SBC blokas dar 004 kodo ir droselinė sklendė
dar gamyklinė buvo.

Buvau neužsikūręs taip, kad autopagalbos reikėjo - purkštuką į abratkę
pramušė ir common raile slėgis nesukilo, bet bėda įvyko Kauno ribose ir
autopagalba tiesiai į Auturą nuvežė.

O jie yra ligų maišai, jei kalbėt apie preFL, V8 CDI ir maksimalias
komplektacijas.
Droselinę sklendę jau minėjau, SBC, 722.6 automatai, vairo kolonėlės, ABS
žiedai, Airmatic, vairo šildymas, dinaminių sėdynių pompa, grandinės
įtempėjai, EGR vožtuvai, laidai į galą pravesti taip, kad nusilanksto,
nesandarumas papildomam stop žibinte, galinėse lempose. Galėčiau vardint iki
begalybės.

Bet man mano MB patinka. Turiu CL7 akordą, kibirinę Fiestą, bet ilgoms
kelionėms imu tiktai MB. Net į Liepkalnį iš Kauno jis tinka labiausiai. Kai
pinigai baigsis susidėsiu ąžuolines kaladėles ir vis tiek važinėsiu su juo.