Tema: Re: Auto fejai 3
Autorius: Kenis
Data: 2019-02-26 22:43:05
Vienas draugas turi X-trail 1,6D. Pirko naują čia LT, 2016.06. Kaip ir
nieko kol kas blogo nenutiko per beveik tuos 3 metus, eiliniai
aptarnavimai tik. Važiavom kartu į Kroatiją, į Prahą 4-se, teko ir
pačiam pavairuot nemažai, na daiktus 4 asmenų tai taip jau vos vos
sukišom į bagažinę. Buvau įsitikinęs, kad to 1,6D tikrai per mažai
tokiai auto, bet pasirodė visai normaliai (nesakau, kad nesinorėtų
daugiau:))

Kitas draugas turi Sportage 1,6 benzą. Taip pat pirkęs naują čia LT
2017.01. Tai bisky jau keikiasi, va katik aną savaitę amortikus keitė, o
dar nei 40kkm nenuvažiavęs, bet atstovas teigė, kad vos ne kas antram
taip būna ir garantinis viską sutvarko. Šiaip kiek supratau pačiu
servisu nėra labai patenkintas, nes per tuos 2 metus atseit susikaupė
tokių smulkių nuoskaudų. Kas dėl pačios auto pats nevairavau, važiavau
tik šalia, čia kažkas minėjo, kad vietos mažai, man bent jau keleivio
vietoje mažai nepasirodė (ūgis 1,9m) ir dviratį be problemų į bagažinę
įsimetęs mano buvo ir šiaip pakankamai talpi pasirodė.