Tema: Re: Auto fejai 3
Autorius: fenix
Data: 2019-02-20 11:02:39
2019.02.20 00:56, siaubas rašė:
> ir susipiso viskas kas galejo susipist. beveik

pirmos kartos xtrailas 2.2d apart subyrejusio katalyzo ir purkstuku
vaziuoja lietuvoj koki 10m, pirktas lavono stovio, dabar stovis kaip
dukart lavono. po purvynus, su priekaba ir t.t. daugiau nieko esminio
neparejo, tikra rida koki 500-600k.

ai, tiesa, viena is baisiausiu auto, kuriom esu vaziaves...