Tema: Re: Auto fejai 3
Autorius: FwsA
Data: 2019-02-23 08:07:26
On 2019.02.22 23:19, Dainiushas wrote:
> kas beendro tarp CRV ir supuvusios senos mazdos?
Rudziu baime...

> bet čia jau pinigai.
Tai tada ir kazkieno siulytas Lexus irgi visiskai ne variantas.

> tai kad čia bile kas geriau, klausimas kiek gerą mašiną gali sau leist
> :). Va dar vienas, po darbo dienos A4 atmyniau 250km, tai nu ble, ne tai
> kad nepavargau - pailsėjau! Nu ten ble su kašiku ar kyje tai realiai
> būtų nx jau trenktis. Dar pvz reiktų pasimatuot kaip su sėdėsenom, man
> nuo tų stačių trumpų psesudo SUV sėdynių nugara nelaminga pasidaro labai
> greitai.

Man gera masina kuri neknisa proto ir transportuoja is A i B, + nera
brangi islaikymui, ir dar grazi. Dabartinis Avensis 06' 93kw dyzelis
mane pilnai dziugina (nors benza megstu labiau). Kartais net vaziuoju ir
nesuprantu ko kiti taip parinasi del tu "skambaliuku" kiekio, del
komplektacijos. Viskas ko reikia, yra, vaziavimas irgi dziugina. Vat
Corolloj jau ne viskas yra ko noriu, bet nuvaziuot 3-20km kazkur mieste,
nejauciu jokio diskomforto, ir savo funkcija auto irgi pilnai atlieka,
smegenu neknisa. Bet po biski jau pradeda lyst rudys...

Del sedesenos, tai reiks tikrai pasitestuot ilgesni pavaziavima su
kiekviena, nes mano nugara irgi megsta tam tikra sureguliama.