Tema: Re: Ar labai didelis blogis 1.4 TFSI (92kw)
Autorius: foonia
Data: 2019-01-17 16:22:21
Px ta rankena, labiau uzknisa variklio garso izoliacija, pakabos darbas. Analogiskame Pasate variklio taip nesigirdi, pakaba geriau dirba, panele ne is akmeninio plastiko, uztat baisi bazine radija. Tad palaikau samokslo teorija kad Skoda specialiai downgradinta kad daugisu prastumti VW ir Audi ;-)

--
Usenet Reader for Android
http://android.newsgroupstats.hk