Tema: Re: Ar labai didelis blogis 1.4 TFSI (92kw)
Autorius: qwerty
Data: 2019-01-14 14:21:35
Impreza galbūt, važinėjau 2,0 legaciu su avtomatu. Totalus nivalas
siurbiantis >10l/100km.

"Arj"  wrote in message news:q1hnar$q09$1@trimpas.omnitel.net...

na bent man imprezos labai gera ispudi paliko savo kainu kategorijoj,
neskaitant kuro sanaudu (13l mieste golfo dydzio auto biski overkill).

"qwerty"  parašė naujienų news:q1hmdb$p70$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai bandžiau :) Tiesa ne tiek daug, bet užteko kad tokiom tojotom kryžių
padėčiau su visam (po korolos ir avensio), kosmokyvis irgi buvo nusivylimų
kupinas. Dar trumpai vadeliojau nisanus note ir navarą. Tai navara apskritai
bbd... Kita vertus turbūt apskritai tokio tipo automobilis ne man, nesvarbu
kas jį gamina. Nebent kaime gyvenant aš jį suprasčiau. Ai dar subarikai
buvo - foresteris ir legacy. Abu nekažką, ypač legacy.
Apskritai visi paminėti asmeniškai neturėti, iš artimos aplinkos ar
darbiniai variantai. Važinėta nuo kelių valandų iki kelių dienų. Ir pasakyta
sau - jokių japonų į asmeninį garažą :)