Tema: Re: Ar labai didelis blogis 1.4 TFSI (92kw)
Autorius: qwerty
Data: 2019-01-15 15:09:43
Jo, įtartinas skaičius.
Kita vertus savo laiku atvažinėjau su dujom nemažai, tai daugiau
nebenorėčiau. Du labiausiai užpisantys dalykai, tai bagažniko sumažėjimas ir
dažnas kolonėlės lankymas. Man jau kas 1kkm užpisa užsukt, ypač kai toks
oras už lango...

"Dainiushas"  wrote in message news:q1kll7$n9$1@trimpas.omnitel.net...

man įdomiau kaip ten outback'as su 12 dujų. Nes man 318i daugiau uosto